Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsou lidé chytří a pilní, chytří a líní, hloupí a líní, ovšem nejhorší je kombinace hloupý a pilný.

0 0
možnosti

- Když je to tak tajeno, jak to že je to veřejně přístupné?

- 122 mrtvých po očkování za deset měsíců při 6.000.000 očovaných, to není špatné číslo

- za jediný den 18.3.2021 zemřelo na covid 214 lidí

Co chtěl tedy autor článku vlastně říct?

1 0
možnosti
Foto

Šaržu vakcíny sťahujú z trhu

Výrobca vakcíny Infanrix hexa oznámil ústavu, že prostredie, v ktorom sa vakcína vyrábala, bolo kontaminované. Kontroly ukázali, že samotná vakcína je v poriadku. "Pri kvalitatívnej kontrole výrobného prostredia, v ktorom sa vyrábali niektoré komponenty vakcíny, bola zistená mikrobiálna kontaminácia, čo mohlo viesť k potenciálnej kontaminácii aj týchto komponentov. Toto však nebolo dokázané," píše sa v stanovisku ústavu.

Ale vakcína, na kterou prokazatelně umírají lidé, je v pořádku?

0 0
možnosti

R16a81d49e70k 76K65o95h16u17t

11. 11. 2021 15:38

Ta karma je divná... Ale co taky chtít po zdejších inteligentech než bezhlavou podporu keců, jen když jsou dostatečně antibabiš.

1 0
možnosti
Foto

Rok 2026: Soudruzi, naši lékaři splnili 5 letý plán očkování za 4 roky. Čest jejich úsilí.

Odkaz na velice zajímavou přednášku, vám kdo se zajímal nešla pravděpodobně otevřít. Jakási "parta" jež ví co je správné a co se o viru C-19 smí a nesmí říkat, mítink lékařů a právníků jež se zúčastnili, s internetu zmizel.

Tato 16 minutové přednáška (přeložena do češtiny)ve které Dr. Ryan Cole informuje o svých výzkumech a nálezech v krvi očkovaných, včetně dětí. Závěr se dá shrnout dvěma slovy. Zastavte očkování.

Bohužel momentálně se razí heslo "kdo nejde s námi, jde proti nám".

0 0
možnosti

Já chápu že iDnes už si přestal hrát na seriózní médium a dostal se někam na úroveň Blesku. Ale ani ten by nedal prostor takovému blábolu jaký vyprodukoval jakýsi Závorka. Tohle patří někam na Aeronet.

4 1
možnosti
Foto

A jakýsi Vencl vstal od TV novin, které ho informovaly o zcela jiných věcech. ;-)

0 1
možnosti

Na tomhle je nejvíc fascinující, že podobný blábol někdo vybere do výběru Blogů a co je úplně děsivé, jakou má podobná na první pohlade evidentní hloupost karmu. ;-(

6 0
možnosti

R41a82d54e56k 13K91o36h23u48t

11. 11. 2021 15:39

Teď jsem to také napsal...

1 0
možnosti
Foto

J64a27n 16S69v59a33t87e98k

11. 11. 2021 9:58

Víte, že za nežádoucí účinek vakcíny je i nákaza virem, způsobujícím nemoc SARS Cov-2?

Vím to zcela bezpečně, neboť jsem byl svým lékařem požádán, abych jim (SÚKL) tuto skutečnost (že jsem se coby očkovaný nakazil) sdělil. Čili jsem tak učinil a byl jsem následně osloven s žádostí o doplnění některých údajů, které ve formuláři na webu nebyly (nebo jsem je nesprávně pochopil). V každém případě mi poděkovali za informace, chovali se veskrze profesionálně...

Nikdo nezatajuje, že v nemocnicích zas a znova umírají s covidem především pacienti, trpící nějakou souběžnou chorobou (často spojenou s prostým faktem, že je člověk jednoduše starý - a trpí nějakou civilizační chorobou). A protože tito pacienti (staří a jinak chronicky nemocní lidé) patří spíše do skupiny očkovaných, působí to naoko tak, jako by očkování nefungovalo. Ale ono funguje - např. sám jsem očkovaný, mám vysoký tlak (beru na to léky), loni jsem měl malou mozkovou příhodu, kterou jsem naštěstí již během převozu záchrankou do Vinohrad překonal, a nejsem rozhodně příkladem lehkého atleta (ač jsem v mládí běhal na středních tratích)... ale když jsem chytil covid (od ženy - učitelky ZŠ, jež to chytla od netestované žačky /proč bychom přece měli testovat bezpříznakové děti, že?/), měl jsem naštěstí lehký průběh (zvýšená teplota do 37,8°C jeden den, ztráta čichu na několik dní, chvíli rýma a kašel menší než při infekcích z dob předcovidových). Čili mě očkování pomohlo (byť mě neochránilo před nákazou). Nebýt očkování, mohl jsem být klidně adeptem na hospitalizaci... raději ani nepomyslet i na horší varianty s igelitovým pytlem na závěr!

Je samozřejmě každého věc, zda se nechá očkovat, pro mě je však nepochopitelné, když se očkování vyhýbá člověk, který (věkem či tělesnou konstitucí či obecně špatným zdravotním stavem) patří mezi tzv. potenciálně rizikové pacienty.

2 0
možnosti
Foto

respirační doba nakoupených vakcín

Dál nečtu... pán je jistě odborník...

2 1
možnosti

Ač očkován, jsem odpůrce tohohle "dobrovolného" šílenství. Nechal jsem to do sebe píchnout, protože jsem podlehl honu na neočkované. Mám v sobě jednorázovou vakcínu třetí den, a moje zkušenost je takováto. Rameno mírně bolí, lehce zvýšená teplota, a hodně nateklé uzliny v krku. Nic, co by se nedalo přežít, ale také nic příjemného. Ještě chci podotknout, že mám to "štěstí", že nebývám nemocen, a u lékaře jsem byl naposledy před 24 lety. Jsem ročník 67,zřejmě jsem zocelený totalitními vakcínami. Tak doufám, že se mé tělo vypořádá i s tímhle svinstvem, co mě donutili si nechat píchnout. (fakt jsem už na to neměl nervy, aby mě furt někdo prudil). Sportu zdar, a buďte fit.

2 1
možnosti
Foto

P20e37t79r 53V71o37k77á32č

11. 11. 2021 8:46

"O zdraví po vakcíně bych nemluvil, neboť já ani nikdo na světě dnes neví, co to s vámi udělá.

Zdroj: https://zavorka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=778566

Kdo neví by měl mlčet a ne blábolit.

5 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1080x
S pozitivním přístupem a nadhledem jde všechno řešit lépe. Neexistuje situace, která by byla nad lidské síly. Nežijeme jenom pro sebe - životy jsou provázané a je třeba směřovat ke vzájemné podpoře a pomoci.

Seznam rubrik